2011. július 27., szerda

Díj: The Best TVD blog



Köszönöm szépen a díjat Kat és Vervain :)

Szabályok:
1. Tedd ki a képet!
2. Köszönd meg attól, akitől kaptad!
3. Töltsd ki a kérdőívet!
4. Add tovább 1-4 bloggernek, akiknek a blogja TVD-s!

Kérdőív:
Gyűjtesz valamit? - Fényképeket, képeslapokat (minden városban veszek, ahol tudok... Budapesten turistának néztek miatta :$) és lehet, hogy furcsa, de fülbevalókat. Imádom őket, nagyon sok van :)
Rágod a körmöd? - Nem :D
Ki a kedvenc színészed? - Nem igazán van, de ha már mondanom kell, akkor Ian Sommerhalder :)
Ki a kedvenc színésznőd? - Nehéz kérdés, nem tudom. Sok olyan színésznő van, aki miatt megnézek egy teljesen ismeretlen filmet..
Ki a pasi/nő-ideálod? - Nincsen, nem igazán van nekem olyanom, hogy ideál. A pasi ideálom az a férfi, akit tudok szeretni és aki engem is tud szeretni :) Nő ideálom pedig nincsen, bár sok olyan van, akikkel testet cserélnék :D
Kedvenc kajád? - pizza
Legfurább dolog, amit megettél? - nem szeretem a fura ételeket, igazából elég válogatós vagyok..
Miért kezdtél bele a történetedbe? - Nem tudom, egyrészt mert nagyon szeretem a sorozatot, másrészt mert támadt hozzá egy ötletem az első Petrovával. Utána néztem, hogy elvileg mi volt a neve és belekezdtem :) És szerencsére még nem találkoztam hasonló történettel. Alapvetőleg Delena-fan vagyok, de sok Damon-sajátszereplős történet elolvasása után megkedveltem ezt a lehetőséget is. Természetesen csak fanfiction-ben, a sorozatban továbbra is ragaszkodok a delena pároshoz :)
Milyen házban laksz? (kertes, panel) - Panel, de nagyon szeretnék kertes házban lakni...
Pár szó magadról: Nem tudom, hogy mit mondhatnék magamról, amit még nem írtam volna valamelyik blogomon. Néhány hét múlva végre 18 éves leszek, minden álmom, hogy legyen egy kiadott könyvem. És persze valami sikeres karrier, de az közgazdasági téren. Szeretek utazgatni, egyszer jártam Londonban és teljesen beleszerettem. Imádom még az olasz tengerpartot, sétálni éjszaka a sötétben (kivéve egyedül), napozni, táncolni, olvasni, írni, nevetni, a barátaimmal lenni, vásárolni, ha éppen olyan kedvem van, internetezni és még sok mást. Külsőre átlagos vagyok hosszú barna hajammal és kék szemeimmel, általában kedves, vidám és csak a barátaimmal vagyok nyitott :) Mondhatnák még sok más dolgot, de nem hiszem, hogy érdekelne, szóval ennyit rólam :)

Akinek továbbadom: molni
Nem csak az ő történetét szeretem, de az ő története az, amit azonnal elolvasok, amint meglátom, hogy friss van, és nem akadályozhat meg semmi :) Nagyon imádom, és már kétszer olvastam, pedig csak néhány hete találtam a blogjára :D Szóval nálam ő érdemli meg a legjobban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése