2011. szeptember 2., péntek

Díjak és szavazások

Köszönöm a sok szép díjat, amit mostanában kaptam!

1. díj



Köszönöm Zoe Henderson; Vervain; Morwen és AnnPearl!




Szabályai:
- Tedd ki!
- Írj magadról egy kis szösszenetet!
- Küld tovább öt embernek!

2. díj



Köszönöm Zoe Henderson és Vámpít!!

Szabályok:
1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg a díjat, akitől kaptad!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 embernek!
Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!


3. díj



Köszönöm Victoria, Molly H, Kat,  Morwen és AnnPearl!



1. Tedd ki a logót a blogodra
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!

3. Írj ki 7 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 7 írónak (Linkeld a blogjukat!)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!

4. díj




Köszönöm Molly H!!


Magamról:

Nem tudom, hogy mi olyat mondhatnék, amit még nem írtam le eddig valamelyik blogomon. A múlt héten végre 18 éves lettem, Sopronban élek az édesanyámmal egy társasházban. Nincsen testvérem, sem házi állatom. Imádok olvasni, írni, a barátaimmal lenni, várni a történeteimre a véleményeket (mert olyankor boldog vagyok, ha véleményt kapok). Szinte már betegesen gyűjtöm a képeslapokat, minden városban igyekszem venni a legszebbekből, már több mint 100 darab van a birtokomban. Ritkán nézek tévét, a filmeket és a sorozatokat inkább az interneten nézem angolul, magyar felirattal. Idén lesz életem legnehezebb éve, hiszen nem csak az érettségi vár rám, hanem ősszel lehet a nyelvvizsga, lehet elsősegély, heti kétszer szakmát fogok tanulni (suliidőn kívül, délután), tagja vagyok a diákújságnak és még az emelt matek órán is gondolkozom. Rendkívül tanulás dús évem lesz, csak ezt a blogot nem szüntettem be. Remélem, ez így is marad. Nem akarok megakadni a Crazy Love-val. A vámpírnaplókban először Team Stefan voltam, nem értettem, hogy mit eszik valaki Damonben. Nem szerettem, mert rosszfiú volt. Még az első évad után sem szerettem, örültem, hogy nem Elena volt, akit megcsókolt. Nem tudom, hogy hol változtak meg a dolgok és mikor jött létre bennem a Damon imádat. Bár a történetem Damon és Charlotte párosítás, a sorozatban Delena fan vagyok, és csak egymással tudom őket elképzelni. 

Akiknek továbbadom:

1. Deszy: http://hpfic.blogspot.com/
2. Molni: http://liarfairytale.blogspot.com/
3. Cindrell: http://tvampiredfanfic.blogspot.com/
4. Killa: http://desperate-fight-by-killa.blogspot.com/
5. Alice656: http://aliceinwonderland-alkonyat.blogspot.com/
6. Vervain: http://kingofpainandhurt.blogspot.com/
7. Caroline White Lightning: http://twilightandvampirnaplokgondolatok.blogspot.com/


Szavazás eredmények

Szerintetek felbukkan Charlotte Petrova a Vámpírnaplók 3. évadában? :)
Igen
  41 (75%)
Nem
  13 (24%)

Döntő többségben úgy gondoljátok, hogy Charlotte Petrova felbukkan a 3. évadban. Ami azt illeti, szerintem is. Volt valami apró híresztelés is, ami erre utalt. Innen is jött a történet ötlete...



Elég szoros lett az eredmény :) Elárulom, hogy én is ezen a két lehetőségen gondolkoztam. Majd meglátjuk, hogy az én történetemben melyik lesz igaz ;)


Kit szeressen Elena?
Stefan
  24 (75%)
Damon
  8 (25%)
Egyhangúan Stefan nyert :) Nem is lepődtem meg. Hiszen elég kellemetlen lenne Charee-nek, ha Elena Damont szeretné...

Hamarosan írok ki új szavazást, még kigondolom mit kérdezzek! :)



2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, de pontosan melyik díjat szántad nekem? :$ Nem szeretnék rosszat kitenni. :) Pusz, V

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Mindegyik díjat ugyanazoknak küldtem :) szóval mindet kirakhatod, megérdemled :P szívesen :)
    Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés