2011. szeptember 17., szombat

Spoiler és előzetes :)

Sziasztok!
Hoztam egy kis kedvcsinálót :) Mivel az 5 vélemény nem jött össze, ma már nem lesz friss, de ha holnapig még írtok, akkor holnap, ha nem akkor marad a csütörtök :)

Részlet a 16. fejezetből:


Alina naplója” – mutatott Cassy két gyöngybetűvel írt szóra. Megdöbbentem. Felrémlett előttem a csodaszép Alina hosszú, aranyszőke hajával keretezett hófehér porcelán arca. Kedveltem őt.
- Már minden bizonnyal halott, igaz? Hol találtad?
- Az egyetemi könyvtárban. Nem foglalkoztak ezzel, nem találták fontosnak, de nekem muszáj volt elhoznom. Talán még senki nem olvasta el. Egyedül én. Te jó ég… Klaus tényleg egy szörnyeteg volt.
Elhúztam a szám.
- Én már csak tudom – suttogtam. Még mindig féltem tőle, akárhányszor csak eszembe jutott.
- Hoppá. Tényleg. Ne haragudj! – nézett rám bűnbánóan. Megráztam a fejem. Ez már régi történet volt. Már nem számított. Az új testemben amúgy sem ismerne fel. – Elolvasod?
Bólintottam.

A történet további részeiről:
A 17. fejezetben a Salvatore testvérek belátják, hogy csak akkor van esélyük Katherine és Klaus ellen, ha összefognak. De vajon Damon kinek az oldalán áll? Hiszen feltette Elena életét Katherine és Charlotte megölésére is... A 18. fejezetben buliba mennek, ahol Damon és Charee kissé összemelegednek. Hiszen nincs jobb módja a békülésnek, mint az alkohol... A 19. fejezetben végzetes dolgok történnek... valakinek az élete súlyos veszélybe kerül... de vajon képesek őt megmenteni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése