2011. október 18., kedd

Előzetes - 26. fejezet: A vacsoraparti

"- No lám… az idősebbik Salvatore. Bizony hallottam már rólad, de úgy hallom, hogy az én hírem is megelőzött.
- Fantasztikus – nevetettem megjátszottan. Stefan dühösen nézett rám. Ha ő meg akar lapulni csendben és be akar hódolni ennek a majomnak, hát akkor tessék. De én erre képtelen vagyok. Francba is, hogy lehet ennyire gyáva? Elena életébe kerülhet ez az egész! – Tiszteletkörök lefutva, nem igaz? Vagy bemutatod még a társaidat is?
- A modorod is híres, igen. Az öcsém Elijah és egy barát, Greta.
- Mit akarsz itt? – sziszegte Charee hirtelen. Klaus nem szólalt meg, csak szótlanul elé sétált és végigsimított az arcán.
Már mozdultam, hogy odébb rakjam valahogy, amikor váratlan dolog történt. Charee arcon köpte őt.
Felnevettem. Ez a Klaus nevű fazon nem találta éppen viccesnek.
- Örülnék, ha levennéd a kezed a barátnőmről – csattantam fel félig dühösen, félig gúnyosan. – Pardon… feleségemről."

2 megjegyzés:

  1. Ah, hát ez nagyon nagy!! :D Alig várom a folytatást :D Mik lesznek még itt???

    VálaszTörlés
  2. Huhú... biztos jó lesz :)

    VálaszTörlés