2011. október 3., hétfő

Új időpont és ízelítő

Sziasztok!

Felmerült, hogy jobb lenne más időpontban a frisselés. Én is gondolkoztam ezen, mivel vagy túl közel vagy túl messze van egymástól a két nap. Tehát: A csütörtök helyett kedden, a szombat helyett pénteken lesz friss. Már ha írtok a keddire véleményt :) Viszont... lehetne emelni a tétet? Lehetne 6 vélemény a határ? Most biztos nem örültök ennek, viszont én imádom olvasni a véleményeiteket, úgyhogy előfordulhat néha egy kis növekedés :D Már csak azért, mert a szabadidőm vészesen csökkent, van hogy egy nap 12 órám is van, és nemsokára nyelvvizsgázom. Ráadásul nem állok vele túl jól... mindegy azért igyekszem az írással :))

Ami a következő fejezetet illeti, hoztam nektek egy gyönyörű dalt, ami a következő fejezethez fog passzolni.






Részlet a 21. fejezetből:

"Őrültként rontottam be a panzió ajtaján. Mindenki felkapta a fejét. Stefan és Bonnie egy könyv felett görnyedtek. Elena a kanapén ülve lapozgatott egy régi naplót. Caroline Tyler mellett ült és zaklatottan szorongatta a kezét. Amikor meglátott, megrémült. Talán attól a gyűlölettől, amit Tyler iránt éreztem.
- Ha meghal, megöllek – sziszegtem Tylernek.
- Annyira sajnálom! Nem tudom, hogy mi ütött belém… én… nem tudtak megállítani. Az én hibám. Hogy van?
- Ehhez neked semmi közöd – vágtam a képébe, majd a gondterhelt Stefanra néztem. – Találtatok valamit?
- Még nem.
- Mi a francért nem vetted fel azt a kibaszott telefont? Most egyedül kellett hagynom őt. Vér kell neki.
- Egyedül hagytad? – kérdezte ijedten." 


Írtam múltkor, hogy regisztráltam a facebook-on. Ismerősként továbbra is bejelölhettek: Ginewra Write néven. Azóta létrehoztam egy oldalt "Ginewra" néven. Nézzétek meg és ha szeretitek a történeteimet, akkor lájkoljátok :D

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én teljesen egyetértek veled, és örülök is, mert mivel én csak 6. - os vagyok (nem állítom, hogy így olyan sok szabadidőm van, kb egy t különfoglalkozásra járok) de még így is van, hogy így késő este, mikor végzek a lecóval, és azt látom, hogy nincs semmi online olvasnivaló... na legalább lesz valami hétközben is. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi :) Hát igen.. este fáradtan már nekem is csak olvasni van kedvem.. :D Kitartást a sulihoz, és remélem továbbra is tetszeni fog a történet!
    Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés